Att ta tag i sig själv

Det blev en riktigt bra dag idag trots allt. Just därför att jag varit duktig nog att ta itu med lite grejer som jag dragit mig för att göra. Jag har som sagt tänkt ut en massa förslag till vad jag kan ha som projektarbete, jag har skickat iväg ett mejl om praktikplats, köpt en födelsedagspresent och jag har öppnat ett worddokument för första gången på flera dagar. Wow alltså! Det kallar jag att vara effektiv!

Däremot har jag fortfarande inte varken städat mitt rum eller bokat tid för körlektioner. Men allt kan man ju ändå inte göra samtidigt ... Right?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänkte se en film eller nått :)

Har du haft en bra kväll då? :)

2009-08-26 @ 21:35:10
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0