En helg på landet



I helgen kommer jag antagligen inte att ha någon tillgång till Internet. Det fanns en tid då detta faktum skulle gett mig en massa bloggångest, men den tiden är förbi. Istället ska jag sysselsätta mig med sådant som man gjorde innan Internet var uppfunnet. Det vill säga; öppna ett worddokument på datorn och skriva ändå, fast inget som hamnar i bloggen såklart. Jag funderar på att börja ta itu med projektarbetet, det lutar mot att det blir något där jag tar mina kära tangenter som hjälp på något sätt, trots allt. Är för feg för något annat, när det trots allt är mina betyg som står på spel!

Snart ska jag sätta mig på en buss och åka några timmar, ska och träffa min pappa över helgen (nej, han är inte så gammeldags att han inte har internet, men åskan dödade det ...).

Ha en jättebra helg allihopa, och gör något bra av den!

Uppdatering: Internet fungerade tydligen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0