Tidsfördriv

Onsdagarna här framöver kommer att innebära ledighet för min del eftersom att vi då inte har några lektioner på skolan. Riktigt skönt att bara behöva gå fyra dagar i veckan! Vad som är mindre skönt var att idag skulle vi lyssna på en timmes information om projektarbete i aulan på morgonen, så nu står jag på skolan och väntar på skjuts hem. Det går nämligen läskigt dåligt med bussar hem till mig, vilket kanske inte är så konstigt eftersom att jag bor grymt ocentralt! Har i alla fall hunnit med att gå och köpa en födelsedagspresent till min lillebror som snart fyller år, och två saker till mig själv. Eftersom att vi har så korta skoldagar har det blivit mycket saker till mig själv den senaste tiden, då jag brukar spendera tiden med att gå på stan och kolla på grejer. Inte för att jag är särskilt road av det, utan för att jag helt enkelt inte har något bättre för mig då jag inte ens kan åka hem. Men det har i alla fall gjort att jag stött på lite super-reor som jag passat på att utnytja. Inte så dumt alltså.

Nej, nu ska jag ta ett besök hos skolsköterskan och fixa mjölkfri kost. Ha det chill!

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Hehe okej :)



SJälv skulle jag fika o sedan jobba men nu blir det inget av det haha. Så det blir troligen bara att vara hemma :D

2009-08-26 @ 14:26:27
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0