Välkommen till min nya blogg!



Somliga kanske tycker att jag är besvärlig som byter blogg lite då och då, vilket jag mycket väl kan förstå. Nu har jag dock valt ett ordentligt bloggnamn den här gången som man inte tröttnar på så lätt, och därför misstänker jag att jag bytt blogg för sista gången och blir kvar här för resten av livet. Eller, i alla fall så länge jag är road av att blogga.

Denna blogg kommer som innan att innehålla mina egna tankar och funderingar, men ett nytt inslag blir bilder jag redigerat i photoshop eftersom att jag återupptäckt tjusningen med bildredigering. Följdaktligen kan ni knappast förvänta er att hitta en naturlig bild som verkligen visar exakt hur jag ser ut, men det ska väl inte vara nödvändigt heller? Allt blir ju så mycket roligare med photoshop!

För eventuellt nytillkomna läsare som funderar på att stanna kan jag bara säga: Gör det! Jag ska försöka att inte tråka ut er med långtradiga inlägg om frukostar och dagar som alla ser likadana ut, utan variera mig till det yttersta! Som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0