Halelujah!

Äntligen har jag hittat min fotograf och valt bilden jag ska försöka efterlikna. Den här snubben har en sån bredd i sitt bildarkiv att jag blir alldeles knäsvag. En sak är säker, och det är att precis sådär stort ska mitt eget bildarkiv också vara en dag och då kommer jag ha sett och upplevt världen minsann! Hemsidan dessutom, så enkel och stilren och lätt att titta på alla bilder, precis som jag vill ha det.

Nu är jag nöjd kan jag säga! Jag hade en bild i huvudet om vad för slags bild jag skulle vilja ta och efterlikna, så hade jag turen att snubbla över en liknande bild med mjukisnallar i snö som jag själv också brukar fota. Så nu kommer det kännas personligt för mig trots att jag ändå efterliknar någon annans bild. Bättre kan det inte bli helt enkelt! :-D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0