Jobba i Norden i sommar?



Det är ju en dröm för mig att jobba utomlands i alla fall under en period. Nu tror jag därför att jag äntligen har hittat ett bra alternativ!

Nordjobb.net:
"Vill du jobba i Norden minst 1 månad under maj-september? Du ska vara bosatt i Norden, tala ett skandinaviskt språk (danska, norska, svenska) och vara mellan 18-28 år"

Norge? Island? Det skulle vara jättekul att sommarjobba i något annat land, låter ju perfekt för mig som vill åka bort för lite miljöombyte men samtidigt behöver håva in en del pengar :-) Dessutom har jag bestämt mig, jag ska bli rik på livserfarenheter och detta är en bra början att ha i bagaget. Så när ansökningsperioden börjar i januari tänker jag vara bland de första med att skicka in en ansökan, var så säkra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0