Min julafton

Julafton igår blev riktigt lyckad. Efter mängder av god mad var det dags för utdelning av alla de många paket som låg under granen, eftersom att jag har tre kusiner som inte alls är gamla blir det givetvis fler klappar än det skulle blivit annars. Det tog alltså rätt länge innan allt var utdelat men sedan låg det julklappspapper och leksaker i en enda röra utspridda över hela golvet :-) Jag fick i alla fall mitt efterlängtade teleobjektiv vilket jag är mycket nöjd med även om jag knappt hunnit prova det än. Fick även en del andra saker jag velat ha, så det hade inte kunnat bli mycket bättre!





Idag blir det julbord hos farmor i vanlig ordning, det är en tradition man inte tummar på och förhoppningsvis får vi ris a la malta med champis som dryck vid sidan av till efterrätt, som också blivit lite av en tradition för vår del ... ;-)

Avslutar detta inlägg med att önska er alla en god fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0