Blixtvisit i utlandet

Gårdagen blev väldigt lyckad enligt mig. Vi började med att åka till den "nya" gallerian i Torneå, Finland och den visade sig vara större än väntat! Jag har ju letat skor i evigheter och finkammat två städer i jakt på ett par som inte är bruna, svarta eller kostar skjortan, men utan resultat. När jag gick in i den första skoaffären jag hittade i Finland var det första jag såg mängder med rosa och lila skor, nästan så jag inte kunde bestämma mig för vilka jag skulle köpa. Lycka! Kom hem med två par, ett par som är lite mer vintriga och ett annat som bara är kärlek.
Man skulle kanske varit född i Finlandia istället ...



Sedan gick vi på Alko innan vi åkte tillbaka över gränsen till Sverige, men jag köpte inget :-P Åt korv på IKEA och gick sedan till Candy World och handlade oss feta av godis. ME LIKIE!!



Därefter blev det hemfärd med stopp hos farmor och farfar där vi åt middag. Av någon anledning var jag kopiöst trött och hade samma huvudvärk som hängt med mig några dagar nu, men annars var det ju trevligt såklart. Efter någon timme åkte vi hem, såg Natt på museet 2 som vi hyrt, såg Idol och sedan en Wallanderfilm. Mycket lyckad dag som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0