Inget, INGET ljus

Jag försöker verkligen vara positiv, men det är svårt när ALLT går emot mig! Fram tills alldeles nyligen hade jag fortfarande lite hopp för jullovet men nu har den sista gnistan av hopp släckts. Till råga på allt, ska min pappa åka utomlands utan mig och det var bara droppen som fick bägaren att rinna över. Mitt liv suger rentutsagt, jag orkar verkligen inte försöka tänka positivt längre för det finns inget positivt att tänka. Inget att längta till och inget att se fram emot. Bara mörker så långt ögat når, i dubbel bemärkelse.

Vill bara ta alla pengar jag har på kontot och fly iväg någonstans där jag kan känna mig lycklig igen, men inte ens det kan jag göra eftersom att det dumma förnuftet sätter in. FÖRNUFTET! Vem fan gav mig ett sådant? Så jävla onödigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0