Men guuud så fin blogg du har, KOLLA MIN BLOGG!

Nej, det är inte över har jag bestämt nu. Tvärtom så har det precis börjat.

Inte blev det mycket bloggat igår inte, men har man världens sötaste kusiner (+ några till) på besök så är det inte särskilt prioriterat kan jag ju säga. Dessutom har det inte funnits särskilt mycket att säga och det gör det fortfarande inte.

Men dessa kommentarer man får ibland alltså! Typ "Fin blogg ... KOLLA MIN BLOGG!", det är ju så uppenbart att personen ifråga är ute efter besökare. Visst, det är väl nästan alla som kommenterar okända människors bloggar men man kan väl i alla fall göra det lite snyggt diskret och inte så att man riktigt skriker ut sitt budskap? Jag älskar visserligen kommentarer (knappt någon kommenterar ju, borde nog skaffa mig några fler kommentarskompisar ...) men det finns ju en gräns för vad som är roligt att få och vad som bara är jobbigt.

Känner tex. till en bloggare som har skickat samma meddelande till mig (och många andra) mer än en gång och meddelandet går ut på att förklara hur underbar blogg man har. Känns lite olustigt faktiskt, personen kunde väl i alla fall bemöda sig med att kolla upp om den skickat det meddelandet till just mig förut ... Kan man tycka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0