Tills orden tar slut

Ännu en fas i körkortsteorin är, hör och häpna, avklarad! Den tredje i ordningen för min del och det känns riktigt bra. Tanken var egentligen att jag skulle fortsätta med en till, men då stod det tydligen att jag inte fick göra några fler och var tvungen att kontakta min körlärare ... Typiskt, just när jag skulle vara duktig och göra bort allt!

Men då får jag väl ägna mig åt annat istället denna fredagkväll. Typ som att äta kolasnören och skriva, skriva, skriva på en berättelse som i mångt och mycket handlar om mig själv med ändå inte. Om allt som hänt under de senaste veckorna, men även sådant som inte gjort det. Fantasi blandat med verklighet ... Vart det slutar vet jag inte ens själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0