Tio anledningar till varför denna dag är bra

- Jag hade sovmorgon.

- Jag fick träffa mina fina klasskamrater.

- Jag slapp äta skolmaten.

- Ett tag på körlektionen glömde jag bort att vara ledsen, och skrattade!

- Jag körde faktiskt inte över någon när jag övningskörde.

- Jag fick pyssla om det finaste underverket i världshistorien, dessutom var han goare än någonsin förr, som att han förstod!

- Trots huvudvärken har jag inte spytt! Än.

- Jag kommer att få middag även denna dag och blir förhoppningsvis piggare av det.

- Det finns några polkagrisar att sno i köket, när parentsen gått därifrån (Förlåt mamma, men några AIK:are kan jag väl få ta? De är ju så goda!)

- Det är Halv åtta hos mig på tv!

- Och House dessutom!

- Men först ska jag ta en varm och skön dusch.

- Och sedan mysa, med en stor kopp varmt te.

- Och de snodda AIK:arna (polkagrisarna heter typ så ...)

- Det blev tolv anledningar, inte tretton. Och räknar man med denna blir det fjorton. Summan av kardemumman, man mår betydligt bättre om man försöker se det som är bra i saker och ting istället för att fokusera på det negativa.

- Förresten skrev jag helt fel där ovan, jag menade såklart att det blev tolv anledningar och inte tio. Om man räknar med den ovan blir det tretton. Räknar man med denna  också däremot blir det fjorton. Jag måste ju vara synsk!

- Jag är tydligen synsk. Då blir det femton anledningar till varför denna dag är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0