Bästa helgen på ett tag!

Hade en så grymt trevlig kväll igår! Började med middag med familjen på restaurangen MS Norway som ligger mittemot Scandic och som jag varmt kan rekommendera! Tog deras helgerbjudande som bestod av en laxtoast till förrätt, fläskfilé med cognacsås och potatisgratäng till varmrätt och glass med björnbär och grädde till efterrätt. Hela middagen var som en enda lång orgasm för munnen, helt gudomligt alltså! På det var personalen dessutom hur trevliga och mysiga som helst och lokalerna var lite sådär härligt båtinspirerade, och som pricken över i:et spelades det enbart bra musik där och det var alltifrån svenska klassiker till gamla godingar som Suspicious minds. Om vi ska tala prismässigt är det väl inte direkt så man går ut och äter där varje helg, men jag lovar att det var värt varenda liten krona och jag kan bara säga att jag redan längtar dit igen!

Vidare blev klassfesten över förväntan. Jag tror det bara var tre stycken som inte kom eller något sådant, men vi som kom hade i alla fall roligt om än många var en aning trötta. For hem kring halv ettiden och det var nog tur det så att jag är pigg och utvilad idag när det kommer vara full aktivitet hos oss hela dagen pga. födelsedagsbarnet som fyller 50 år idag. Grattis Lasse!



Jag och några i klassen. Mi fotade tror jag :-)

Mot kvällen någon gång ska jag och min bror möta upp vår kära pappa och hans trevliga "flickvän" som är på danshelg här i stan, och så ska vi gå ut och äta någonstanns. Känner att jag verkligen gillar all aktivitet som pågår i mitt liv just nu :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Haha, jag kom hem levande & träffade som tur var inte på några våldtäktsmän :) Vi borde göra om klassfesten, det var verkligen kul!

2009-10-03 @ 23:07:53
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0