Humöret på topp

Idag kom en av mina många mostrar på besök, det händer inte så ofta så när det väl händer är det alltid lika trevligt att få träffa någon av dem igen! Det är lite synd att man träffas så grymt sällan egentligen men eftersom att alla bor såpass utspritt är det ju så det blir. Man får glädjas åt de få gånger det blir helt enkelt, för jag har många trevliga släktingar!

Första snön har ju förresten lagt sig som ett täcke över gården idag. Mysigt värre men det lär antagligen bara vara slask kvar imorgon så jag har svårt att glädjas till fullo över den första snön. Vad jag däremot kan glädjas över är att jag har fått praktikplats, på samma ställe som jag och Mi var på sist! Vi ska jobba med våra projektarbeten så det blir helt perfekt. Var ju jätteledsamt när våran praktik där slutade sist och vi fick åka tillbaka till skolan efter fem veckor, så det ska bli kul att återvända till t/r och träffa allt folk igen :-) Dessutom är det ju ett medieföretag och det är ju på ett sådant vi helst ska vara så bättre kan det knappast bli om man bortser från att det kunde varit kul att prova något nytt. Men det kommer fler chanser till det och jag klagar verkligen inte eftersom att jag känner att det kommer bli toppenbra!

Menmen, dags att vara lite social på msn. Ha en fortsatt bra kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Ja eller hur, man glömmer helt bort de stackars fötterna :P

2009-10-04 @ 20:41:01
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0