Jag älskar kommentarer!

Jag blir så glad! Bland det bästa med att driva en blogg tycker jag verkligen är alla kommentarer. Inte så att jag inte förstår att många av de som kommenterar gör det bara för att själva få besökare, men det spelar liksom ingen roll. Kommenterar någon min blogg besöker jag den, och om det då bara i ett enda fall av tusen visar sig att bloggen är läsvärd tycker jag verkligen att det är värt det! Jag älskar verkligen att läsa bloggar som på något sätt kanske sticker ut lite från mängden ... Kan inte säga exakt vad som gör en blogg speciell, men när man hittat en sådan blogg bara känns det i hela hjärtat att man kommer fortsätta läsa den.

Just därför, spelar det ingen roll om kommentarerna jag får skriker ut BESÖK MIN BLOGG eller om de verkligen känns personliga. För jag vill inte missa ett enda tillfälle att kanske få ta del av en riktigt unik bloggares intressanta och spännande inlägg! Så kommentera vidare gott folk, och tipsa hemskt gärna om bloggar ni själva finner läsvärda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0