Snön är borta!

Klockan är typ 11 men nästan alla i huset ligger och sover fortfarande, helt otroligt! Själv vaknade jag kring 9 men det får väl erkännas att jag blev lite besviken på mig själv att jag inte kunde få sova äckligt länge jag också och vakna överdrivet utvilad.

Snön har i alla fall smält bort under natten har jag upptäckt, riktigt typiskt eftersom att jag fick en jättebra fotoidé som inkluderar snö, men jag får genomföra den när snön återvänt istället. Det lär ju finnas tid om man säger så, haha.

Mamma håller förresten på att sy in en kjol åt mig som hon har haft förut. Den är dock lite för rosa för henne så nu har jag fått ta över den, och jag kan bara säga att det verkar bli superfint av det jag sett hittils! Toppenbra, det är aldrig fel med fina kjolar ju.

Nej, men vad är det man brukar säga? Ha en bra dag allihopa så kommer jag säkert på något mer spännande att skriva sen, kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0