Svarta det är vi allihopa

En videoblogg kommer troligtvis senare idag eftersom att jag inte orkar sammanfatta dagen i text.



Efter praktiken idag gick jag i alla fall och provade kläder på en affär i väntan på bussen. Det roliga med att prova bara för skojs skull, är att man kan testa kläder man aldrig skulle komma på tanken att bära i vanliga fall. Typ överdelarna på bilden ovan. Men ändå ... Inte fult!

När jag sedan satt och väntade på bussen la jag märke till att varenda jäkla människa ju har svart jacka på sig! Inklusive jag måste erkännas, tyvärr. Det är nästan skrattretande egentligen hur svart klädda vi är här i Sverige! Den enda som hade en lite mer färgglad jacka av de jag såg, var såklart kines. Och barnen förstås! De som klev på bussen utanför skolan var en hel explosion av färger! Så synd att det ändras när man blir äldre.

Kommentarer
Postat av: lindaa

jag har en grön jacka :D

2009-10-23 @ 17:03:56
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0