Vardag och lov flyter ihop

Lovvecka. Det hade ju kunnat vara helt fantastiskt, om jag haft något inplanerat. Tanken var att jag och min bror skulle åka till pappa på torsdag och stanna till på söndag men nu kan vi tydligen inte åka förrän på fredag. Att jag dessutom sa bort att rida älsklingspollen på torsdag innan jag visste det gör ju inte saken bättre.

Så nu ser det ut som att mitt lov kommer att bestå av körkortsteori, renskrivning av loggboken till projektarbetet, sammanställning av en skoluppgift för att inte nämna höjdpunkten; fototeori! Och att jag ska rida på onsdag då, men kom igen, EN dag?!

Har lust att bara strunta i allt och dra iväg till varmare breddgrader istället för att inte ens på lovet få slippa denna vardagstristess! Nu blev detta ett väldigt negativt inlägg, men det känns verkligen så nu. Negativt och tråkigt.




Kommentarer
Postat av: Albin

Vad söt att det kommer en ängel som mus på din blogg! :)

2009-10-25 @ 15:46:07
URL: http://albinaxelsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0