Drömmarna underlättar

Den här natten har jag drömt riktigt konstiga drömmar! Det var något om ett ankrace tror jag, pestsmittade katter och ett foto jag skulle ta men som misslyckades då modellen pratade i ett! Freaky. Men jag vaknade ändå upp med ett litet leende på läpparna eftersom att de innehöll många människor jag saknar. Nuförtiden är det nästan alltid så med mina drömmar att jag återvänder till platser jag längtar tillbaka till och träffar folk jag saknat. Det är faktiskt väldigt fint, speciellt som jag inte kan göra det i verkliga livet precis.

Därför har jag verkligen inget emot att gå och lägga mig på kvällarna, somna och drömma mig bort i hopp om att återse er alla i drömmarnas magiska värld. Och vakna upp, lite lyckligare än dagen innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0