Jag blev klar nästan i rättan tid i alla fall!

Sitter och är riktigt härligt blöt efter att ha sprungit omkring i regnet för att få på regntäcken på de stackars pollarna så att de skulle slippa bli blöta ... Tur jag hann rida innan det satte igång i alla fall! Vaknade ju rätt tidigt trots att jag är ledig idag, det var antagligen det som blev min räddning, haha.

Nu ska jag gå och ta en dusch samt byta till rena och torra kläder, och sedan ska jag sätta mig i lugn och ro och försöka skriva på min bok alternativt jobba med projektarbetet. Internetdatorn (den jag skriver på nu) måste jag antagligen stänga av för att kunna fokusera, det går aldrig att koncentrera sig på skrivandet när facebook och bloggen osv. hela tiden lockar och drar.

Menmen, som sagt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0