Jag hatar att välja!

F*ck! Skulle gå in och rösta på nominerade bloggar i olika kategorier i någon slags blogg awards eller vad det heter. Trodde det skulle bli enkelt, tre okända bloggare och så den man visste i förväg att man skulle rösta på ... Men så blev det inte alls, helt plötsligt upptäckte jag att två av mina favoritbloggar var nominerade i samma kategori! Så himla störande ... Men jag ville att alla värda bloggar jag läser skulle få varsin röst så de fick min röst i varsin kategori. Egentligen är den ena bättre ... Men herre gud, båda är SÅ värda att vinna! Måh, fick så grymt dåligt samvete nu för att jag inte röstade på den ABSOLUT bästa i båda kategorierna, men hade ju haft lika dåligt samvete om jag gjort det också. Big problemas ... Ellerhurvarenu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0