Längtan

Ni vet
en sån
vän som
man kan
dela precis
allt med?

En sån
som förstår
en jämt
och som
man kan
säga verkligen
allt till?

Som man
känner sig
helt trygg
med och
som man
kan lägga
upp gulliga
bilder på
facebook av
och skriva
fina kommentarer
till dem?

Och som
man delar
många fina
minnen med
och planerar
sin framtid
tillsammans med?

Just en
sådan vän
skulle jag
jättegärna vilja
känna att
jag har
just nu ...

För det
skulle vara
fint att
få ösa
lite eller
väldigt mycket
kärlek över
någon människa!

Nu tror
jag visserligen
att det
är få
förunnat att
ha det
så fruktansvärt
bra och
att jag
inte hör
till de
lyckliga som
kommer att
uppleva det ...

Men man
kan ju
verkligen alltid ...

ÖNSKA!

Kommentarer
Postat av: Sara

Önksa önska önka :D

2009-09-11 @ 05:34:37
URL: http://swipt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0