Ge mig en miljon?

Sitter och googlar på "Fly från Skellefteå" i hopp om att hitta en superbillig utlandsresa lagom till novemberlovet. Med tanke på min ekonomi menar jag verkligen superbillig och jag lyckas väl inte jättebra direkt. Men jag orkar knappt göra något i skolan och kommer hem nästan varje dag med huvudvärk, och så ska det inte vara! Jag behöver helt enkelt komma iväg och göra något annat ett tag som bryter vardagen. Bara en vecka eller så kulle nog hjälpa för att få mig tillbaka på banan. Frågan är bara hur i hela friden det ska gå till, för även om jag mot all förmodan faktiskt skulle hitta en billig resa, måste jag få med mig någon att åka med mig också eftersom att jag inte direkt vill fara själv. Alltså, det kommer inte bli av och jag kommer fortsätta deppa över bristen på spänning. This sucks!


Det var tider det! Men vad gör guiden egentligen? :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0