2009 is over

Nyårsafton idag och sista dagen av år 2009. Borde väl egentligen sammanfatta året i text eller bilder, men det tänker jag faktiskt inte göra.

Istället nöjer jag mig med detta, Pictures Of The Year. De bästa minnena från 2009.



Därför att det var skitskoj!



Därför att hela dagen är oförglömlig!



Därför att det inte är varje dag man får se en deltävling av melodifestivalen på plats! Gratis!



Därför att det inte är varje dag någon man känner gifter sig!



Därför att det var en underbar ridtur och jag aldrig kommer glömma den ponnyn.

 

Och givetvis är det ett måste att utse årets roligaste kommentar. Men det är faktiskt så svårt att det nog inte går att välja bara en, så här kommer två höjdare som jag inte skrivit om tidigare:

Jag och pappa går på stranden.
Okänd turk- Har du klippt dig?
Pappa- Va, hur kunde du veta det ...?
Okänd turk- Du har hår i hela ansiktet ...

I turistbussen påväg mot Alanya.
Reseledaren- Spänn fast säkerhetsbältena.
Alla ser förvirrat ner på sina säten och skrattar lite förläget.
Jag mfl.- Öhh, det finns inga bälten?
Reseledaren- Oj, jaha ... Men ni som har bälten kan spänna fast dem ...?
Ingen rör sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0