Berke ranch, the place to be?

Oh my god! Hittade en länk till denna hemsida tillhörande en slags ranch i Turkiet dit man kan fara och bo någon vecka och uppleva naturen från hästryggen. Att se presentationsvideon på startsidan gjorde mig riktigt barnsligt exalterad och jag nästan skrek det rätt ut, DIT VILL JAG ÅKA! Trodde inte det fanns något längre som kunde få mig att bli så ... Upprymd, men tack och lov hade jag fel.

Nu ska jag bara ta mig dit också på något sätt. Hmm ...



Aja, man vet ju aldrig, kanske kommer jag dit en dag. Under har ju skett förr, vilket bilden ovan är bevis på; för det första bestod min lunch på bilden av enbart pasta (skulle det vara mat?) och vad som kanske är ännu mer förunderligt, jag var ju faktiskt i Turkiet när bilden togs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0