Jag lever i min fantasi

Här sitter jag och funderar över framtiden som vanligt. Efter att ha avverkat fem BECK-filmer de två senaste dagarna känner jag mig lite sugen på att skjuta i höjden, byta kön och ta mig ann några kriminella busar i sann Gunvald-anda. Fast nu råkar jag tyvärr inse orimligheten i det och störande är det får jag erkänna ;-)

Däremot har skrivlusten börjat återvända och olägligt nog just när jag inte har tillgång till min bärbara älsklingsdator. Men motivationen är stark just nu på det området och sällan har längtan varit så stor efter att skriva en bestseller i klass med Stig Larssons triologi. Man kan alltså säga att jag är inne i en av mina orimliga perioder igen. Men seriöst, hur svårt kan de va ...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0