Jag vill oxå!

Medan pappa fortfarande tror att han ska åka till "Murbada" på semester i januari, skulle jag kunna ge otroligt mycket för en resa. Tycker faktiskt jag förtjänar att åka mer än han gör, han vet ju inte ens vad det heter dit han ska (HURGHADA!! Egypten) så egentligen borde jag få åka istället för jag vill det mer :-P Men vi vet ju alla, hur orättvist livet är.

Jag: Men vart ska ni åka då?
Pappa: Murbada, kan det ha hetat så ...?
Jag: Du menar Hurghada? Men ååååh!

Jag: Pappa tror han ska åka till "Murbada".
Mamma: Vad då?
Jag: Till Hurghada! Herre gud, han vet inte ens vad det heter.
Mamma: Vart ligger det ...?
Jag: Men EGYPTEN såklart!

*Suck* Obildade människor ;-)

Och jag vill verkligen, verkligen, verkligen resa bort i jul. Så mycket att det gör ont! Men istället ska jag sitta hemma och tröstäta från Aladdinasken hela julen och få ännu mer ont i magen. Men ni får ju inte tro att jag klagar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0