Det förflutna blandas med nuet

Idag ska jag, pappa och brorsan åka till Happis (ev. blir det en sväng till Finland också) för att göra allt sånt man gör där. Typ gå på Candy World, Skopunkten, IKEA (?) osv. Det är inte utan att jag känner mig lite uppspelt över det, trots allt är det kommunen där jag firat både födelsedag och nyår då IKEA-bygget fortfarande var i full gång. But well, it's in the past.

Igår kom pappa och hämtade upp oss hemma och vi åkte hem till honom. Stannade på vägen och åt tacotallrik på Cafe 4 you i Rosvik, för mig känns det nästan som ett måste! Har ju ändå bott i den byn de sju första åren av mitt liv och kommer förvånande nog fortfarande ihåg vad det är för ingredienser på Rosvikspizzan. Helt knäppt! Men det känns alltid lika bra att komma dit.

Nå väl, snart ska vi förhoppningsvis fara så jag ska passa på att kolla facebook innan. Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0