Så olika

Det är nästan så att jag blir lite arg på mig själv. Visst, jag får faktiskt saker gjorda för en gångs skull och har både städat mitt rum, fotat en massa bilder och tagit itu med körkortsteorin. Men på bekostnad av vad? Jo, skrivandet! Sakta men säkert tynar fantasin och förmågan bort när jag inte använder den och allt jag därefter försöker skriva blir bara innehållslöst och platt. Det blir så när man inte håller igång och ju länge jag väntar desto värre kommer det att bli. Blir så ledsen, jag vill inte att det ska bli så och jag vill verkligen inte försumma en av de få saker jag faktiskt behärskar hyfsat bra.

Jag slits mellan foto och skrivande, som två dejter som tillslut tvingar en att välja en av dem. Men jag vill ju inte välja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0