Bokskrivande

Jag fick ett ryck och började skriva på en ungdomsbok i måndags. Idag skulle jag räkna ut ungefär mycket jag skrivit hittils, och kom fram till att berättelsen bara hittils är ungefär lika lång som en Kittybok jag hittade i bokhyllan! Vad säger det egentligen ... Tog det bara en vecka att författa varje Kittybok eller? Jag som alltid var så imponerad av dem när jag var mindre ...! Eller ... Jag kanske räknade fel någonstans?

Vad vet jag, nu ska jag i alla fall fortsätta skriva. 120 sidor har jag tänkt att det ska bli i slutänden, ungefär. Nu är det 37. A5.


Kommentarer
Postat av: Misha

Fast det som urskiljer Kittyböcker och alla andra serieböcker är ju att det alltid är mer än en bok det handlar om. Det är ju ett tiotal böcker, minst. Fast har man hamnat på en kreativitetsrytm så är det ju bara att skriva på!

2009-09-05 @ 19:29:28
URL: http://endlessnessego.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0