Jag ska fota!!!

Nu händer det grejer i mitt liv! Första dagen på praktiken idag, jag är på turistbyrån här i Skellefteå och jag känner att det kommer bli toppen. Idag bestod mitt hårda arbete av att sitta vid sidan av och nicka och hålla med om att bilderna som blev valda till sommarbroschyren 2010 var fina. Det hade jag inget emot :-) Imorgon kommer det dock bli desto mer aktivitet efter mjukstarten, tanken är nämligen att jag ska fota i olika affärer! Har ingen aning om hur bra man förväntas vara efter tre år på mediegymnasie, men jag ska verkligen anstränga mig till det yttersta för att det ska bli så fina bilder som möjligt.

Men visst är jag nervööööööös! Tänk om bilderna blir mörka eller suddiga, eller om batteriet tar slut, eller om minneskortet blir fullt ... Eller värst av allt, tänk om jag glömmer kameran hemma!

Mest troligt är det väl dock att det helt enkelt går bra! Man har väl utvecklats för bövelen, det är inte som i tvåan då jag inte ägde ens en egen systemkamera och fortfarande fotade på autofunktionen! Manuella inställningar liksom, vad tusan var det?



I tvåan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0