Dagens fotografering ...



Var ut och fotade lite naturbilder idag igen, det var lite varmare än igår vilket uppskattades! Dock känner jag att jag börjar bli lite less på att alltid fota samma miljö, samma natur jämt och ständigt. Kanske är det därför jag ständigt och jämt återkommer till Turkiet i mina drömmar, liksom i natt där jag dessutom skulle vidare till Egypten sen, vilken dröm ...! Men man skulle haft ett husdjur eller något att fota istället som omväxling, men över huvud taget är det rätt dåligt med djur häromkring och jag har inte ens sett så mycket som en lösspringande utekatt!

Landskapsbilderna blir fortsatt dåliga vilket jag tycker är jättesynd då det finns mycket vackra miljöer att fånga på bild! Saknar ett vidvinkelobjektiv då jag fått för mig att ett sådant skulle lösa alla mina problem, men de ligger inte riktigt i min prisrymd just nu ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0