En helt ny värld har öppnat sig!

Har just upptäckt att man kan buda på saker via internet. Kan jag möjligtvis ha varit sist i världen med att upptäcka det? Skulle då verkligen inte förvåna mig i alla fall, men nu är jag igång och har lagt ett rekordhögt bud på 1 kr! Har inga förhoppningar om att jag ska få saken jag bjudit på för det priset, men man måste ju prova lägga ett bud i alla fall för att se om det fungerar ;-) Men det finns ju lite grejer som jag velat ha under en längre tid nu, så detta kanske är en möjlighet att komma över dem för ett rimligt pris. Får väl se!


Kommentarer
Postat av: Bollan

Självklart ska du göra det, ibland hittar man massor av fynd. ska du shoppa via ebay, ska du göra det via engelska sajten så du slipper massa tullavgifter:-) Vad fin din blogg blivit:-) ~kram Bollan

2010-01-05 @ 05:56:42
URL: http://studiomix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0