Hoppashoppashoppas!

Jag blir så glad! Snart är det praktikdags igen och förra gången gick det ju inte alls som jag tänkt mig, så nu tänkte jag att jag skulle göra ett nytt försök att få prova på något som drar väldigt mycket. Mejlade alltså ett av de ställena där de hade fullt förra gången, och nu gick det bättre! Har ingen aning egentligen om hur mycket min utbildning går att få in i det yrket, men jag hoppas bara att det inte är ett hinder för media är verkligen inte allt i mitt liv! :-P

Ett möte är så gott som bestämt! :-D


And that made me VERY happy! Like ... THAT happy *Pekar uppåt*

Kommentarer
Postat av: maria

vad äre för ställe du sökt på ?? :D

2010-01-13 @ 20:38:08
URL: http://hokuspokusfiliokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0