Lömska frisörer!

I've got a confession to make ... Medan alla andra tjatar om tandläkarskräck har jag istället frisörskräck! De klipper av allt mitt hår och lurar mig att klippa lugg fast jag egentligen inte vill ha det. Med sina lömskt trevliga röster lyckas de övertala mig att uppklippt blir perfekt och frågar oskyldigt om de får klippa lite till av håret ... Och i slutet är bara hälften kvar av det man hade från början.

Så det är trots allt en befogad rädsla! Men snart har jag inget annat val än att gå dit i alla fall, sist jag klippte mig var den 31 juli hos en turkisk frisörska som hade sitt hak på hotellet vi bodde på. Mer än fem månader sedan sist alltså och det är faktiskt för mycket ...



Kommentarer
Postat av: maria

jag har inte klippt mig på över ett år. pinsamt! (a)

2010-01-14 @ 21:46:04
URL: http://mariasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0