Mina drömmar alltså

Idag har jag fått riktigt mycket gjort faktiskt och likaså igår. Har bland annat tagit itu med städningen av rummet, vilket verkligen behövdes kan jag säga! Har även hunnit med att vara ute och övningsköra med mamma och det gick riktigt bra faktiskt tycker jag. Sedan har jag även gjort en del annat som jag inte tänker berätta om förrän jag vet hur det blir med det.

Hade helknasiga drömmar i natt förresten, har börjat drömma så mycket på sistone! Det var släktingar och nyare bekantskaper blandade i en enda röra, vi skulle typ och bada men någon var hungrig så jag erbjöd mig att följa med och äta, men då skulle vi tydligen shoppa helt plötsligt och vi gick och provade pälsmössor med kattöron, öhh? Innan det skulle jag fota en vacker vy bredvid farmor och farfars stuga, men trillade ner från bryggan i vattnet med systemkameran, fast då kom några gamla vänner och erbjöd sig att skjutsa mig i vattnet på en flytmadrass så jag kunde fota. Helt plötsligt var vi i Turkiet och jag fotade vackra bilder, fast sekunden senare klev jag i land på stranden nedanför farmor och farfars stuga och kom på att jag glömt badkläderna hemma så jag undrade om jag kunde låna farmors. Haha?

Nej, nu orkar jag inte sitta här framför datorn och tråka. Blir till att se tv istället, Robinson börjar tydligen nu och även om jag inte föjt det särskilt flitigt den här säsongen är det betydligt bättre än att bara glo på en dataskärm. Och sedan börjar Olycksfågeln klockan nio, så då byter jag kanal :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0