Postcard Killers

Nu har jag läst ut boken jag köpte tidigare idag, som jag anade tog den slut alldeles för fort! Dryga 360 sidor bara flög iväg, för när jag väl tagit upp boken var den helt omöjlig att lägga ifrån sig. Omkring fyra timmar tog det alltså att läsa ut den ... Det är nästan grymt kort tid för en så bra bok, men livet är hårt.

Men jag kan i alla fall varmt rekommendera boken till andra, Postcard Killers heter den som sagt och är skriven av Liza Marklund och James Patterson. Och tja, med tanke på det; jag hade aldrig förväntat mig att den skulle kunna vara annat än brilliant ♥

Update: Jag insåg just det enda negativa med boken ... Den är för hög för att få plats i bokhyllan bland mina andra favoritböcker! Stor tragedi, nu blev jag ju tvungen att lägga den PÅ alla andra och förstöra ordningen ... Som jag sa i början av detta inlägg, livet ÄR hårt.



Ps: Den blodiga kniven som ligger framför böckerna är fejk, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0