Praktiken är fixad!

Förut hade detta aldrig hänt, men eftersom att jag inte alls bloggar lika mycket och om lika mycket som tidigare glömde jag visst att berätta att jag har fått en praktikplats! Igår var jag in på turistbyrån här i stan och pratade med dem och vi kom fram till att jag bland annat ska få fota en del sevärdheter här i stan åt dem under min praktik. Kunde nog inte vara gladare känner jag, älskar att fota och allt som har med turism att göra får mig att bli helt varm inombords av någon anledning :-) Hade nog till och med kunnat sitta och rensa papper hos dem de tre praktikveckorna om det varit det enda alternativet. Haha.



Åsså har ju jag och min fotogrupp tagit bilder åt dem en gång tidigare också; då fick vi biljetter till melodifestivalen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0