Pusslar med framtiden

Kanske skulle man satsa på att försöka få sommarjobb i något nordiskt land (via denna hemsida) under juli och augusti och sedan köpa en månads reseledarutbildning med jobbgaranti i Spanien under mitten av november till mitten av december. Där mellan september och oktober kan jag ... Åka hem och umgås med familjen? Och sedan kan jag få något trevligt jobb från januari och framåt tänkte jag.

Nja, jag vet inte. Just nu sitter jag i alla fall och ser över tänkbara alternativ som gärna innebär så lite pluggande som möjligt och så stora möjligheter till jobb som det bara går. Försöker att inte tänka så mycket på mina mentala vallar, det är ju dem jag ska spränga och bevisa för mig själv att jag klarar betydligt mer än jag tror. På något sätt i alla fall, kanske inte nödvändigtvis som alternativet i början av inlägget ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0