Några drömresemål


Bild från Wikipedia

Frankrike, Paris- Inga närmare förklaringar behövs väl till varför jag vill åka dit. Eiffeltornet, Louvren, Triumfbågen, Notre Dame ... Jag vill se allt! Och så shoppa lite också när jag ändå är där ...


Bild från Wikipedia



Venedig, Italien- En stad på vatten, med 150 kanaler och 400 broar. Perfekt, eftersom att jag alltid varit sugen på att åka gondol! Och så verkar det vara väldigt vackert där.


Bild från Wikipedia



Island- Av någon anledning har jag alltid fascinerats av den fantastiska naturen på Island! Jag ska bada i varma källor, rida islandshäst och uppleva miljön.


Bild från Wikipedia


Norge- Dansa till tonerna av Rybak och umgås med skojiga norrmän som pratar så härligt. Vad mer kan man begära?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0