Jag läser av egen fri vilja!

Godmorgon. God morgon. God? Jag förstår faktiskt inte varför man säger det, för det är sällan de känns särskilt goda. Ondmorgon hade passat bättre, eftersom att jag alltid är så grymt trött när jag vaknar!

Nu står jag på skolan och väntar på att den första lektionen, som är foto, ska börja om ungefär en timme. Tills dess får jag alltså försöka fördriva tiden med att surfa runt på datorn, läsa eller något. Fast om man läser en bok tror alla att man gör det för att man MÅSTE och inte för att man vill. Sist jag satt och läste en Agatha Christie på skolan kom en lärare fram till mig och sa "Åh, en flitig student". Som att man inte kan läsa för skojs skull, utan att bli tvingad! Jag kan i alla fall och gör det gärna eftersom att jag alltid älskat att läsa. Men jag verkar vara en sällsynt vara?

Kommentarer
Postat av: Sara

Tnkte nå helt annat jag! :P

2009-08-27 @ 18:27:04
URL: http://swipt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0