Kärlek

Den Stora Kärleken. Ni vet, den som i alla fall finns i alla gulliga kärleksfilmer man ser. Men finns den i verkligheten också? 

 Igår såg jag en kille på Coop. Våra blickar möttes och mitt hjärta smälte. Sedan försvann han in bland hyllorna and thats it liksom. Finito. Om det varit en film hade jag kanske sprungit rätt in i honom, vi hade tittat varandra djupt i ögonen och sedan hade han bjudit ut mig på dejt och vi hade levt lyckliga i alla våra dagar. Typ, inte fan hade han bara försvunnit i alla fall!

Därför börjar jag starkt betvivla att jag någonsin kommer bli så kär i någon att jag är beredd att offra allt för den personen. Lika svårt är det att tro att det verkligen skulle finnas någon därute som kan bli kär i mig. Tanken känns så sjukt avlägsen, som att jag kommer leva resten av livet som singel.

Men okey, vid närmare eftertanke; hitta den rätte innan man ens hunnit fylla 18? Han med stort H, som man kommer tillbringa resten av livet med? Kom igen Bea, bättre kan du!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Där är vi olika Bea. Jag VET nämligen att jag kommer att vara singel resten av livet. Hade jag inte varit allergisk skulle jag haft 39 katter när jag är 39 år.

2009-08-25 @ 21:33:51
URL: http://dekallarmigsakkinen.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vet att du inte alls kommer vara singel hela ditt liv, vadå jag vars hitta jag min? ;)

Fast det känns pissigt så småste man våga chansa,..

2009-08-26 @ 12:09:42
URL: http://swipt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0