Ny kodning

Som ni knappast kan undvika att se, har jag designat om min blogg igen. Det tog några timmar den här gången eftersom att jag testade lite nya saker i kodningen och krånglade till det rätt rejält. Men det var värt allt kämpande, för nu är jag ändå hyfsat nöjd! Det är ju så kul också att designa! Okej, inte så kul att jag skulle göra det till andra gratis bara för skojs skull, men tillräckligt kul för att göra det någon enstaka gång för förändringens skull :-P Ska försöka lära mig ännu mer nu när jag förstått hur extremt mycket man kan designa en vanlig blogg efter att ha sett på andra designer, men tillsvidare får ni nöja er med den simpla jag har nu. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0