El todo el mundo!

En sista minuten på jullovet. Bara att sitta och titta på tänkbara resor får mig verkligen på gott humör. Inte för att det är mer än drömmar från min sida, men vem vet, kanske kan det bli mer? Det verkar trots allt som att det faktiskt finns riktigt billiga utlandsresor om man orkar söka. Och om jag önskar mig det i födelsedagspresent, julklapp ... Man vet aldrig, hoppet är det sista som kommer överge mig.


Malaga 2007.


Igårkväll sms:ade jag upp nästan 70 av mina gratissms. Fick jättemycket peptalk av en vän, förstår inte att hon orkar bry sig om att försöka hjälpa mig till bättre självförtroende. Men missförstå mig inte, jag är otroligt glad och tacksam att någon står ut med att lyssna på mitt tjat om hur tråkig jag är. Men jag förstår det inte!


Kommentarer
Postat av: maria

Nu har ja en ny blogg och har just skrivigt värdens längsta, första inlägg xD

Läs gärna och komentera :D

Det här är en blogg med framtid, de lovar jag dig allt ;)

2009-08-23 @ 11:51:08
URL: http://mariaca.blogg.se/
Postat av: Sara

Du har tur du ;) Hjälper dig självklart!

2009-08-23 @ 15:42:00
URL: http://swipt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0