Vad jag har

När jag tänker efter har jag en sådan grym tur med tanke på hur livet kunde varit! I fortsättningen ska jag alltid göra mitt absolut bästa för att fokusera på det jag har som är bra, istället för det som jag inte har. Det blir så mycket enklare och roligare på det viset!

Positiva saker med mig och mitt liv.
- Jag har faktiskt vänner.
- Jag har bra självinsikt vilket innebär att jag kan förbättra mig.
- Jag har en fantastisk medryttarpolle (nästan två).
- Jag har jättebra föräldrar.
- Jag har fritidsintressen.
- Jag har drömmar i livet! Utan drömmar går man under.
- Jag vet knappt innebörden av deppighet utan är oftast glad eller neutral.
- Jag vågar klä mig som jag vill.
- Jag är hyfsad på att skriva.
- Jag är frisk och kry! (Bortsett från nästan ständig förkylning)
- Jag har ganska bra betyg i skolan.

Hur många jag blev det där nu? Precis lagom många för att jag skulle känna mig mer nöjd med livet, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Åh, tack så jättejättemycket! :)



Kram på dig!

2009-08-25 @ 21:58:05
URL: http://fightthefight.blogg.se/
Postat av: Sandra

Med mig är det bara fint :)

Vad har du för dig då? :)

2009-08-26 @ 00:55:13
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Ferhat

SV: Fan, jag vill också ha handsprit för min tog slut för nån dag sedan. Nu är e slut på alla apotek typ :/



MEn annars mår ajg bra :D



Vad händer idag då? :D

2009-08-26 @ 01:25:46
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0