Vaken redan?!

Vaknade klockan sju i morse= superförvånad! Det måste ha berott på att jag gick och la mig ganska tidigt igår kväll, men ändå liksom, ska man vakna trött?! Hur som helst, igår satt jag minst en timme och jobbade med projektarbetet vilket känns jätteskönt eftersom att jag verkligen inte får ligga på latsidan med det. Men eftersom att jag fortfarande tycker att det känns kul har jag inga större problem med att ta itu med det trots allt :-) Tur att jag inte valde något mer energikrävande som att typ skriva en roman, då vete fan hur det gått, haha. Har påbörjat två stycken på fritiden, men är fast med båda! Hoppas det lossnar snart ...

Nej, nu ska jag gå ner och äta lite frukost. Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0