80% av alla inlägg publiceras aldrig numer

Jag skriver en blogg som tycks handla till 99% om framtiden och ibland säkert kan bli lite tjatig. Det var mer varierat förut, men jag har helt tappat lusten att blogga om de andra sakerna som kanske var mer intressanta. Ofta händer det att jag sitter och stirrar på publiceringsknappen för att sedan trycka bort hela inlägg.

Det är lätt att bli begränsad när man inte ens får inspireras längre utan att någon ska komma och klaga eftersom att det möjligtvis skulle kunna kopplas till dom. Och om inte annat, för att man kan riskera att bli uppfattad på fel sätt.

 

Nej, jag beklagar mig inte. Jag försöker bara förklara anledningen till att min blogg har blivit så innehållslös :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0