Allting har ett slut

Den sista webbdesignlektionen är över. Eftersom att de lektionerna varit mina absoluta favoriter under året, är det givetvis jättesorgligt! Hade kunnat fortsätta mycket längre, utan tvekan :-) Webbdesign är helt klart något jag skulle kunna tänka mig att jobba med i framtiden, men frågan är om kreativiteten räcker till. Är inte säker på att jag vågar satsa allt på att den gör det, för det kan bli lite trist om jag skulle upptäcka efter ett tag att den inte gör det. Dessutom kan jag ju inte ens få till min blogg snyggt! Får ha det mer som ett fritidsintresse tror jag, så behöver jag inte känna någon press utan kan våga misslyckas :-)

Men just nu orkar jag inte fundera alltför mycket över framtiden över huvud taget utan längtar mest till jullovet, även om jag inte kan säga att jag lyckats få någon direkt julstämning än. Hoppas det kommer snart!



Såhär blev den förresten, hemsidan jag gjorde som slutprojekt på webbdesignen! Den är ju inte direkt tänkt att användas "på riktigt", men jag är ganska nöjd ändå med tanke på att det var min första :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0