En till dröm på hyllan

Nu har jag det! Äntligen vet jag vad jag vill göra av min framtid ... MEN, det finns ett stort men, det handlar om ett rätt stort och omfattande projekt. Summan av kardemumman; jag har ingen som helst erfarenhet av det jag vill genomföra och jag kommer således att lägga det på is som med allt annat i mitt liv.

Det är synd, för jag skulle verkligen vilja driva ett alldeles eget litet bokförlag. Har faktiskt till och med kommit på ett namn till det! Och tänk vilken dröm alltså, att sitta och läsa böcker hela dagarna och se nya stjärnor födas. Sedan kunde man expandera med en hipp bokhandelskedja också och lyckan skulle vara gjord.

Men alltså, hur svårt kan det egentligen va?

Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg :)

2009-12-01 @ 21:06:55
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0