Förstår mig inte på mig själv!

Före lunchen hittade jag listan med vad man fått för individuellt val efter jul. Jag förstår verkligen inte hur jag tänkte när jag valde! Först tog jag samhällskunskap B för att sedan byta till engelska C; först nu insåg jag att naturkunskap B borde varit min  prio ett eftersom att det i många utbildningar är jättebra att ha läst, för att inte säga rent nödvändigt! När jag valde typ innan sommaren (?) var jag dock helt inställd på att gå en utbildning där naturkunskap inte är nödvändigt, men jag har börjat fundera och kommit fram till att om jag inte nu vill gå en utbildning som kräver att man ska ha läst kursen, så kanske jag vill det i framtiden och då är det bra att ha så man slipper läsa in det då.

Stormade i alla fall iväg till cyon och frågade om det gick att byta, men naturkunskapskursen var tydligen överfull så jag hamnade bara på reservlistan. Fast då har jag i alla fall försökt, får hoppas på att någon hoppar av så jag kan hoppa på ;-) Om inte annat går det ju alltid att läsa in sen, så det är inte kört för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0